2017-07-12 09:00:00--1---now-2017-08-22 07:39:32>
Hi Guest, Welcome to Nile
Contact Us
Cart
FAQ
7 days Satisfactory Guarantee
7 Days Return
Guarantee
24hours Cash on Delivery KL and PJ
Free Delivery
Above RM100
24hours Cash on Delivery KL and PJ
24 Hours
Cash On Delivery
twitter
facebook
Follow us:
Welcome to NILE :) Lets Shop with the most affordable offers !!
All Categories
Contact
Email: [email protected]
1700-818-400

Courier Service    *updated since 27 September 2015


We understand that shipping is an extra cost for online shoppers. And thus, we are offering FREE POSTAGE for your purchase over a certain amount with us. Please refer to the chart below. Nile reserves the right to change the shipment method according to the delivery location and weight of the goods.                                 
1. Gdex Express - Available cross major cities and towns of Penisular/East Malaysia. Expected delivery period taken 2-3 working days (Depened on Location). 



2. Poslaju - Available cross major cities and towns of Penisular/East Malaysia. Expected delivery period taken 2-3 working days (Depened on Location). Free Postage for Purchase above RM100 (For Penisular Malaysia).



 


 



Tracking your delivery
1. We have delivered your order and you could find your consignment number in "" after log in.  
2. Insert insert the tracking number to track your package
- For Ta-q-bin : http://my.ta-q-bin.com/
- For GDEX Express : http://www.gdexpress.com
- For Postlaju : http://www.pos.com.my/pos/appl/service/sub_e_parcel.asp.
- For Kangaroo Express : http://track.kangaroo.com.my/



   * You may also call Courier Customer Service for more information at 
- For Ta-q-bin : 1800-882-7246
- For Gdex Express : 03-77876677 
- For Poslaju : 1300-300-300(Local)  603-27279100(Overseas)
- For kangaroo Express : Branches contact number http://www.kangaroo.com.my/branches.html



 _____________________________________________________________________________________________________________________________


 


Bagaimana untuk menyemak pesanan saya


Perkhidmatan penghantaran *Dikemaskini sejak 27 September 2015


Kami memahami bahawa penghantaran merupakan kos tambahan yang perlu ditanggung apabila membeli secara dalam talian. Oleh itu, kami menawarkan POS PENGHANTARAN PERCUMA untuk jumlah pembelian yang tertentu. Anda boleh merujuk senarai perkhidmatan di bawah. Nile berhak menukar perkhidmatan penghantaran mengikut lokasi penghantaran dan berat barang.


1. Gdex Express


Terdapat di bandar- bandar Semenanjung/ Sabah dan Sarawak Malaysia. Tempoh penghantaran dijangka dalam 2- 3 hari bekerja(bergantung pada lokasi).




 


 


2. Pos Laju


Terdapat di bandar- bandar Semenanjung/ Sabah dan Sarawak Malaysia. Tempoh penghantaran dijangka dalam 2- 3 hari bekerja(bergantung pada lokasi). Penghantaran percuma untuk pembelian RM100 ke atas(Semenanjung Malaysia sahaja)





 


Polisi penghantaran



  1. Pesanan akan diproses pada hari bekerja iaitu Isnin hingga Jumaat

  2. Waktu potongan harian untuk memproses pesanan adalah pada pukul 11 pagi.(Waktu Malaysia). Maklumat pembayaran yang diterima dan diproses sebelum pukul 11 pagi akan dihantar pada hari bekerja yang sama.

  3. Sekiranya berlaku sebarang isu teknikal, Nile berhak menangguh penghantaran pesanan tanpa sebarang notis.

  4. Jika pesanan anda sudah kehabisan stok/ berat berlebihan yang menyebabkan pesanan anda ditangguh, maklumat tersebut akan dikemas kini di “My account” sebelum 10 malam. Dalam keadaan tertentu, Nile akan terus melakukan pemulangan tanpa sebarang notis.

  5. Nile berhak untuk memutuskan perkhidmatan penghantaran yang paling murah dan berkesan berdasarkan lokasi dan berat barangan anda.

  6. Selepas barangan anda dihantar, nombor tracking akan diberikan (log in My Account) sebelum 10 malam pada hari bekerja yang sama. Mungkin terdapat kelewatan penghantaran pada “Peak season” seperti Hari Raya, Chinese New Year eve, Cuti umum dan keadaan tertentu di mana tempoh anggaran tidak akan diberikan. Anda boleh menghubungi pihak penghantaran jika anda tidak menerima barang anda dalam anggaran tempoh masa. Jika terdapat sebarang isu yang tidak dapat diselesaikan, sila emel kami di [email protected] dan kami akan gembira untuk membantu anda.

  7.  Sebarang sebab yang menyebabkan bungkusan ditolak/ dikembalikan disebabkan penghantaran yang tidak Berjaya/ nombor telefon atau alamat yang salah/ bungkusan yang tidak diambil, kos tambahan untuk menghantar semula barang tersebut akan ditanggung oleh pembeli.  




Menyemak barangan anda



  1. Kami sudah menghantar barangan anda dan anda akan mendapat tracking number pada “” selepas log masuk.

  2. Masukkan nombor  tracking ke dalam “track your package


      - Untuk GDEX Express  : http://www.gdexpress.com
      - Untuk Poslaju : https://www.tracking.my/couriers/poslaju/





*Anda juga boleh menghubungi Pegawai Khidmat Pelanggan penghantaran untuk maklumat lanjut di:


- Untuk  Gdex Express  : 03-77876677 
- Untuk  Poslaju  : 1300-300-300(Local)  603-27279100(Overseas)


 



 


 


 


 


Continue
We Accept (Bank Transfer/Cash Deposit)
Bank
Track Our Delivery

Contact Us
Care Line : 1700-818-400
Email Address [email protected] :
Working Hour:
9.00 am - 6.00 pm
(Monday to Friday, except public holidays)

About Us | Contact Us | Join Us | Business | Site Map

Copyright © 2017, Nile Store Sdn Bhd. All Rights Reserved.
 

Malaysia Online Shopping

Apparel, Bags, Shoes, Sports Equipments, Books, Fashion, Beauty Care, Child Care, Mobile Accessories

Lets Shop with the most affordable offers !